2013. október 27., vasárnap
I woke up to the sun Posted at 15:44:00 0 comments (+)
Kedves Barátom!
Ne hidd, hogy mert már egy hónapja nem jelemtkeztem, elfelejtettelek téged. Nagyon sajnálom, hogy most nem tudok neked annyit írni, és a helyzet, hogy most sem fogok sokat mesélni, mert hihetetlenül fáradt vagyok.
Nagyon remélem, hogy minden oké veled, mert én egyszerűen csodálatosan érzem magam. Vannak gondjaim, mint mindenki másnak is, de alapjáraton meg vagyok.
Ma nem fogok neked ennél többet mesélni. Csak szerettem volna megírni neked, hogy nem felejtettelek el, és az ősziszünet folyamán mindenképpen fogok írni. Rendkívül hiányollak.
Rengeteget kell majd mesélnem, mert elképesztően jó életem van jelenleg és a dolgok csak úgy történnek. Alig várom, hogy írni tudjak neked.
About
"Why am I me and not somebody else?".

- Nemo Nobody

Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.